Hep söyledim yine söylüyorum hamilelik en zor kısmı ne doğumdan ne bebeği büyütmekten korkmuyorum ben ama şu karında taşıma kısmı beni benden alıyor 🥺 sözde akşam en geç 11 de yatağa yatıyorum sabaha kadar 3 kere çiş nöbetine,20 dakika da bir ellerimin uyuşmasına, sabaha karşı susadığımdan, burun etleri şiştiğinden bazen kendi horlamama🥺 sürekli uyanıyorum. Her sabah vücudumda bir yerim ağrıyor olarak uyanıyorum 🥺 bugünkü talihli uzvum sırtım ay sırtım kopuyor 🥺🥺 Doğumdan sonra da bebek yüzünden uyuyamayacağız uykular haram oldu diye diye dolanıyorum ben😁😁😁 tek sağlıklı olsunlar da 🙏🏻 bütün eziyeti anneler çeker onlar doğunca babacı olur hayat işte 😁😁