Deryakca buraya yazıp sormicaktım kafam karışmasın diye ama post görünce ilgimi çekti ..
Bende 37+1 gittiğimde sağ sol iki böbrektede büyüme görünüyo bebeğinin ama çok değil dedi nasıl yani sorunmu bu peki dedim yoo çoğu zaman doğduktan sonra ilk çişini yaptıklarında geçebiliyor ultrason yanıltıcı olabiliyor sadece doğduktan sonra çocuk doktoruna göstermekte fayda var dedi ..
Kız cinsiyetimiz ama hiç ne kadar büyüklüğü ölçüsü ne vs sormadım stres yapmak istemiyorum Allahın izniyle geçer inşallah stres yapmayın sizde Allah dermansız dert vermesin 🤲🤲