Kizlar kesinlikle normal doğum veyahut sezaryan demeden Depend kullanın şart kanama yoğun oluyor kilot ped le olacak iş değil pede sonra geçersiniz pişman olmayacaksınız sezaryanlilar ayakda giyebilir ilk iki gün yardım eşliğinde zaten biri olur yanınızda yani ama şart hani demeyin sezaryan da az geliyor diye alakası yok