Hanımlar mrb 24 haftamda şeker yüklemesi yapıldı 50gr lık sonucum 34mg çıktı Dr ameliyata gitti için sekreteri de normal dedi sağlık ocağındaki Dr da bugün ciddi anlamda düşük dedi sürekli şekerli bisyler ye dedi bende de zatn elim ayağım titrer kalbim çarpardi hamileliktendir demiştim gerçekten cokmu düşük acaba ne yapmam gerekiyor