Havvaca Merhaba tetanoz aşısı oldunuz mu sağlik ocağı yok dedi bana. Kaç tane eczane aradım en son birinde buldum oldum aşımı benim gibi olan var mı bizim sağlık ocağında mi var bilemedim
Tubag1 Havvaca bende öyle zar zor buldum eczaneden şuan tüm Türkiye de durum öyle deprem bölgesine gitmiş tüm aşılar yok
Nurkcy Havvaca Bende gittiğimde önce yok dediler sonra farklı bi hemşire bende 1 tane kalmış dedi onu verdi şansıma yaptırabildim 1 hafta önce… 2. Ye de artık bulabilir miyim bilmiyorum.
Havvaca Nurkcy ben gittim yoktu eczanelere sordum onlarda da yoktu. Sağolsun eczacı arkadaş da sordu çevresine farklı ilçede bulduk gittim aldım.
09-11-22 Havvaca sağlık ocakları aşı yapmıyor bulundugum bölgede cadirkent de kurulan sağlık ocakları yapıyo oraya gittim hemen yaptılar
Tubag1 Havvaca tam 1 ay olucak zaten 1 ay dolmadan 2. Yapılmıyor sağlık ocağına sordum kaçında gelmeliyim diye 3 nisan gününüzü geçirmeyin dediler sistemden bakıyorlar 2. Doz tarihi için öyle söylüyorlar
K11 Sultanbn benim ilk 17 haftalıkken yapıldı diğeri 25 haftalıkken yapıldı canım sağlık ocağından arıyorlar genelde ama bazı yerler aramaya biliyor.
Havvaca K11 20. Haftada arıyoruz demişti 12 haftalıkken ebe. 20.oldum aramadı ben gittim aşı yok dendi
Havvaca anneoluyorm_ bana da öyle dediler bende dışarıdan aldım vuruldum. Haftası geçmesin diye normalde ilki 20 ikinci 24 deniyor