Duygu-46 Hanımlar merhaba 2.hamileliğim dün tetanoz aşısı oldum 1 gün duş alma demişti hemşire bende unutup akşamına duş almıştım sabah oldum aşıyı herhangi bisy olurmu Bi bilgisi olan varmı kafama takıldı
Dikkatbebekvar Duygu-46 bende Çarşamba oldum Perşembe akşamüstü duş aldım bana duş alma.demedi kızarıklık ve şişlik var