Feyzanr41 tel tadavsısı oldum sonrasında dıs etımde rahatsızlık olustu arada kanamalar oluyordu ama hamlılelıkte cok fazla olmaya basladı norml dıye bılıyorm fakat bunun onune gecebılıyormuyuz diş doktoruna gıden varmı bu durumda bısey yapılıyormu nasıl tedavı edılıyor durduk yere kanıyor kendı kendıne artık
helin2173 Feyzanr41 Canım bende 17 haftalık gebeyim benimde diş eti kanamalarım oluyor. Hatta bazı dönemler ağrı bilr yapıp dişi fırçalamakta bile zorlanıyordum. Eşim diş hekimi olmasına rağmen herhangi bir müdahale yapılmıyor. Bana söylediği tek şey dişleri daha hijyenik tutup günde 3 kez fırçalamak.
hayalperest2310 Feyzanr41 aynısı bende de var çok fazla kanıyor hemde gitmeyi düşünüyorum ama doğumum az kaldı 😅
busract68 Feyzanr41 bende aynı sorunla mücadele ettim canım 31. Haftada artık müdahale ettirmek zorunda kaldım senin gibi tel tedavisi görmüştüm dişlerimin arkasında teller vardı arayüz fırçası ile sürekli temizlememi ve tuzlu su ile gargara önerdi doktor benimki artık apse olacak durumda şişmişti o yüzden lazerler fazlalıkları yaktı doktor
Feyzanr41 Esra-ik06 bı cozum bulamadınzmı cok sey denedım ama bı fayda etmedı agız suyu dıs ıpı temızlıgıne dıkkat edıyorm ama yok banamısn demıyor
Feyzanr41 bendeanneoldum_ hamılelıkten once kullandım ama hamıleyken taktıran arkdslarım var fakat oncesınde dolgu kanal ıhtıyacın varsa ne oluyor bılmıyorm bı doktorla konusun fıyatlar cok artıyır malum nıyetınız varsa ertelemeyın derım zaten uzunda suruyor tedavı
bendeanneoldum_ Feyzanr41 bana kesin takılması gereken bişey ama hamilelikte olmaz diye düşünüyorum ben fiyat artık mecbur verilir doğumdan sonra inşallah ilk yaptıracağım şey diş teli oluck
Feyzanr41 helin2173 diş hekımı olarak esınız oyle dedıyse doktora gıtmeye gerek yok ozman hamıleıkten sonra gecıyormu acaba boylr kalmaz dımı
Feyzanr41 busract68 lazerle yakarken acıyormu nekdr suruyr bende dusundum benımde on ust dıs etım cok kotu oldu ama bu surecte yaptrmam hamırlekten sonra bı gorusmem lazım doktorla fırcalamayla gecıcek gıbı degıl
busract68 Feyzanr41 lokal anestezi yaptılar iki gün zorluk çektim tabi ki yemek yeme konusunda ama iyi ki yaptırdım doğumdan sonra hiç gidemezdim gerçekten diş etlerim öyle kanıyordu ki midem bulanıyordu artık
Kivininannesi Feyzanr41 bende de aynısı var canım, tel tedavisinden sonra dış eti çekilmesi oldu, yıllardir çok hassastır dişlerim, şimdi hamileyim dış fırçasını dokundurdugum anda kanıyor hemde durduramıyorum o derece
Feyzanr41 Kivininannesi off 🥺gercekten basa bela telntedavısı olurken doktora cok sordum bana sureklı guzel fırcalamıyosn dedı oysakı okdr vıdeo falan ızlıyordm sınırlenıyordm nasıl olur aynı fırcalıyorm tel taktıktan sonra oldu mahvoldu dıs etlerın dıslerım duzldı ama sorun daha kotu oldu sanırm bı lazerle yakıtmayı denıcem cesart edebılırsem tabı