Herkese merhaba. 34+5 haftalık çift yumurta ikizleri bebeklerimi 2gündür kötü soğuk algınlığı gibi geçirdiğim günler üzerine gece uyurken aniden gelen suyum ile doğum sürecimiz başladı. Suyum patlamadan önce bebeklerim alttan tekmelerle çıkmak istiyorcasına vuruyor baskılıyordu. Sanki doktor yardımı olmadan çıkmak istiyorcasına vuruyordular. İlk gebeliğimdeki doğumu 5.20 gece yapmıştım suyumda bu saatlerde foş diye sola yatarken patladı. Çok korktum iliklerime kadar titredim ilk defa suyum gelmişti çünkü. Neyse hemen kendimi banyoya atıp temizlendim duş esnasında o kadar çok titriyordum ki bir yandan sezaryeni düşünüyorum bir yandan keşke biraz daha kalsalardı keşke diye düşüncelere kapıldım. İç çamaşırıma ped taktım ama hasta bezi yada depent giyip gitmenizde fayda var çünkü ped pek işe yaramıyor su kolay kolay durmuyor sürekli su gelmeye devam etti. Hastane bize çok yakın hemen eşyalarımızı alıp hastane geçtik ebe nstye bağladı alttan açıklık varmı diye baktı herşey güzel açıklık yoktu. Yatışını yapıp serum taktılar 1saat içinde doğuma girdim 7.32 de doğa ve asil doğdular. Mersin forum yaşam hastanesinde ahmet ışıktan doğumumu yaptı. Çok ilgili ve çok memnun kaldım ameliyat süresince. Doğa 2340 gram asil ise 2200 gram 47 cm doğdular. İlk doğumum değil ama çok özel bir an ve o aglayışları kulağımdan gitmiyor hiç bir anne de doğum anını iyi yada kötü asla unutamaz. Birini sağdan birini soldan gösterdiler çok tatlı minnoşlardı🥰 kontrol amaçlı küveze koydular. İlk başta herşey iyi denildi ama ikindi vaktine doğru solunum sıkıntısı yaşadıklarını doğa daha kritik asil ise doğaya göre daha iyi durumda ama solunum sıkıntısı yaşıyor. Doğum odası için düşündüğüm bütün süsler sunumların hiç birini yaptırmadım. Bebeklerim yanımda olmayışı bütün hevesimi heyecanımı yok etti. Onları küvezde görmek çok dokundu. Sütüm kesilmesin diye güçlü durmaya çalışıyorum. Kendimi 17 Nisan Kadir gecesine odakladım o gün doğum yapmak istedim ama olmadı kısmet değilmiş var bunda bir hayır rabbim böyle uygun görmüş diye telkin etmeye çalışıyorum kendimi. Sütüm az da olsa geldi süt artırıcı çay bestlak damla ayva hoşafı yaptırıp sütümü artırmak için düzenli içmeye çalıştım. Zamanla artacaktır allahın izniyle. Dilerim bebeklerimi tez zamanda kucağıma almak nasip olur. Bu yazımı okuyan tüm gebelerden dua istiyorum. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin herkese sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Yazı uzun olduysa sıktıysam hakkınızı helal edin sormak istediğiniz bir soru olursa gördükçe dönüş yaparım herkese sevgiler 🌸