FatmaNur1-2 bazı doktorlar neden annelerde böyle travmalara sebep oluyorlar :( arkadaşımın eşi de normal diye diye bekledi son anda bebek kakasını yapmış, acil sezeryana aldılar ve ilk nefesini çekerken pislik kaçmış burundan. Kurtaramadılar maalesef. Yani bu kaka olma ihtimalini bile niye hafife almış hayret Bi şey. Gel de sonra bu annelerimizin diğer gebeliklerinin güzel geçmesini bekle :(