Selam kızlar,
Normalde çocukluğumdan beri dehşet soğuklarda bile yumuşacık pamuk gibi ellerim hamileligimin bu ayında ciddi şekilde kurumaya başladı. Nemlendirici sürünce kızarıyor kabarık bir şekilde ve çok yanıyor anlam veremedim internette gebelik egzamasi olabileceği yaziyor ama başına gelen var mı böyle bir şey var mi cidden 20 haftalik gebeyim bu arada