Gulcinnnn0 Haftaya gireceğim kilo almadım verdim hala da almıyorum bir sorun olur mu başına gelen varmı çok bulantım yoktu ama hasta oldum birkaç kez ondan diye düşünüyorum iştahım kesildi
ipekmom_ Gulcinnnn0 senin haftalarında 4kilo vermiştim 😁 22den sonra postu güncelle canım çatır çatır geliyor kilolar 😁 tadını çıkarr daha ne istiyorsun doktorun bebişte sorun yok diyorsa hiç kafana takma, o daha çok minik her türlü besleniyor senin yediklerinden
Mutlulukkk Gulcinnnn0 bende kilo almadim daha canim 😊 62ile hamile kaldim, bende grip flan oldum 58e dustum, sonradan tkrar 62oldum.hala oyleyim.dd iyi bir sey mi kotu bir sey mi bilemiyorum ama 😂
Gonca_ergn Gulcinnnn0 ben 33+2 haftalığım ve 70den sadece 74 e yükseldim ben veriyorum doktorum bebek iyi dedi 🤲
KayraVeAnnesi_06 Gulcinnnn0 35 de doğum yaptım , bende almadım verdim Bebeğin gelişiminin sizin kilonuzla bir ilgisi yok , gayet normal
srnglcskn Gulcinnnn0 bende 4 kilo vermiştim 16. Haftaya kadar bulantıdan sonra doğuma kadar 12 kilo aldım 😊 bebeğin kilo alıyorsa sorun yok önemli olan onun gelişimi 🥰
Zehross03 4 kilo vermiştim geri aldım 4 ünü üstüne cıkmadım 13 haftalık olucaz ama iştahımda hiç yok yani sanki hiç gelmeyecekmiş gibi hatta sanmıyorum öyle 15 20 kilolar hem boşver kiloyu napacaksın bebeğin besleniyodur merak etme
Melekg Gulcinnnn0 34üm suan birazdan doktora gtcem ama 5 kilo aldım cocuk zaten 2 kiloydu suyu eşi derken ben hç kilo almamış oluyorum hamileliğimin başından beri kusuyorum cocukta sorun yok cok şükür güzel gidiyor
Mhtpflz Gulcinnnn0 ben 20 ye kadar hiç almadım 20 den sonrasını hatırlamıyorum şuan diyet yapıyorum doktorum çok kilo aldın diyor🤣 ilerleyen haftalarda alıcan hiç sorun yapma