Gumus11 İdrar testindeki sonuç 3 dakika sonra falan çıkıyor. Testi çok bekletirseniz yanılırsınız. Bazı testler aradan fazla dakika geçince çift çizgi olabiliyor ama bu gebelik var anlamına gelmiyor. En doğru sonuç için kan testi verebilirsiniz. Ben adet gecikmesinden 2 gün sonra gitmiştim. Bende bekliyordum. O yüzden dayanamadım. Adetime 1 hafta kala idrar testi yaptım negatif çıktı ama meğer varmış o zaman gebelik