Esrazoan oğlumu 36. Haftaya girdiğim ilk gece normal doğurdum ebe keşke bi hafta daha durabilseymiş diye bi yorum yaptı ama doktorum gelince sorun olcagını sanmıyorum dedi ve o sabah doğdu oğlum gayet saglıklıydı 2700 dü. Bu arada son günlerde şiddetli bel agrım ve sık sık gelişen karın kasılmalarım vardı meğer belirtiymiş ben bilemedim o an