kubrayilmaz35 Tam 14+0 da kontrol amaçlı gittiğimde doktor bakar bakmaz muayenede oğlan çocuğu dedi,bir de özelde eşimle gidip tekrar bakıcaz 🐣 kesin mi değil mi bir şey demedi erken mi öğrendik doğru mudur değişme olur mu bilemiyoruz,🙊
AylnDogn kubrayilmaz35 15+2 günlük hamile iken üçlü taramaya gittiğimde doktorum büyük bir ihtimalle erkek ama yanılma payım var demişti. Şuan 17+6 günlük hamileyim bayramdan sonra ayrıntılı ultrasonumuz var bakalım hayırlısı 😊😊😊
Birannebirkiz kubrayilmaz35 bende 14 haftadan 22 haftaya kadr hep erkek dediler detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik büyük şok yaşadık şuan 14 aylık kızım 😅 ahh bide cinsiyet partisi yapmıştık 😅
Woman3535 Hafta daha erken olduğu için yanılma olabilir bazen kordonla karıştırabilirler 🥰 siz yine de bekleyin haftanın ilerlemesini o zaman daha net belli olur 🥰
kubrayilmaz35 Woman3535 evet annemde sizin gibi söyledi doktor kesin gibi direkt oğlan cocuğu dedi ama annemde kordonla karışabiliyor biraz bekle yine baktır dedi🐣
Woman3535 kubrayilmaz35 🥰 zaten ayrıntılı ultrasonda kesin olarak öğreniyorsunuz cinsiyeti göstermezse o zamana kadar eğer 😅 sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻
Yagmurrsn Birannebirkiz kordonu mu benzetmiş yaa benimde 17 haftaya kadar göstermedi bu gittik renkli ultrasonda erkek gördü bi çıkıntı var ama kordona da benzetiyorum bişey almaya da korkuyorum sizin de öyle miydi
kubrayilmaz35 Birannebirkiz bende böyle bir şey olabilirse diye bi süre yine alısveriş yapamıcam sanırım😃
Gebeysek1 BernaOmer ben sitedeki diğer anlayanlar gibi pek anlamam ama sanki çıkıntı var orada uzun ince küçücük.