Reyyan04 Kızlar bn sezeryan oldum dün bu sıkıntıyı yaşıyan beni aydınlatsın büyük abdeste çıkmamışım çok rahatsız ediyor beni ne yapmam lazım
Tiiffany Reyyan04 Halen hastanede misiniz? Eger ordaysanız devlet ise lavman talep edin ücretsiz verirler veya eczaneden alın rahatlarsınız İmkan varsa biri getirebilcekse veya eve geçinde kayısı hosafı yapın bol bol için düzelecektir. İlk etapta böyle olmasi normal canım
Tatli2 Reyyan04 ben hazır kayısı suyu içmiştim. İyi gelmişti. Çok hareket edilmedıgı ıcın o sekılde. Bıraz hareket etödur calıs canım hem yaranın iyileşmesine de yardımcı olur
El123 Reyyan04 cqnm esın sabah eczaneden lavman alsın hemen onu kullan tutabıldıgım kadar tut kendını en az 5 dakıka sonra tvalete gt cok rahatlıxaksın hıc korkma hastanede lavman veryo lar ama demekkı vermmeıs doktorun mutlaka al
momyseker Ay bende yaşadım yaa çok zor bi durum gerçekten. Duphalac şurupta iyi geliyor. Doktorunuza da sorun ama bitkisel bi şurup . şifa olur inşallah
SedaNecdet Bir tatlı kaşığı zeytin yağ iç varsa yarım saatte kurtulursun inşallah. İçerisine limonda damlat nefesin açılır 😌