Cansuumesee Kizlar herkese iyi geceler bugun kaset testle hamile oldugumu ogrendim hemen gittim kan verdim sonucu simdi cikmis Saglikli olmayan yaziyo kafam karisti simdi 3. Haftaya gore deger dusukmu
myangelson Cansuumesee beta ile hafta ölçülmez canım önemli olan 48 saat sonra aynı yerde kan vermen 2 katı olması gerek
Tuubaoz Cansuumesee bide o saglikli olmayan negatif 1 in alti 7 ve üstü sağlıklı demek istemiş açıklama o yani takma sen orayı sen pozitifsin yani 7 üstü çıktığı için bu değere göre hamilesin kesin Allah da seni güldürsün 😂💕 gözün aydın 💕
Cansuumesee bitterciko ctesiye denk geliyo bunu saglik ocaginda vermistim ozelde versem farkli yerler olunca fark ediyomu cunku herkes ayni yerde ayni saatte verin diye yaziyolardi
Tuubaoz Cansuumesee benimde oğlumda 4 gün önce 19 çıkmıştı adet gununde yine kan ver sağlıkla tutunur insaAllah
bitterciko Cansuumesee yok ya ben de önce özele sonra sağlık Ocağına verdim 3 5 fark olur en fazla öyle kafa karıştıracak kadar fark olmaz
myangelson Cansuumesee doğru sonuç verilmeyebilir çünkü laboratuvar farklılığı vs olurmuş ama sen yine de ver istersen
bitterciko Cansuumesee bilsin canım ne olacak sonuçta kimyasal da olsa bir gebelik durumu var . Siz ne hissediyorsunuz onun da hissetmesini istemeniz normal
myangelson Cansuumesee senin değer çok küçük olduğu için sıkıntı olmaz hesaplarsin olmazsa pazartesi 4. Günü oluyor neredeyse 4 katı olması olması lazım öyle hesap yaparsın
Cansuumesee Tuubaoz ayyy ne bilim ilk hamileligim oyle yazmislar korktum bi anda 😅 cok tesekkur ederim ❤️
Cansuumesee myangelson saglik ocaklarinda bu kadar gec cikacagini bilseydim bastan ozele giderdim 1 sonraki gune kaliyo