Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim. En son 1 hafta önce kontrole gittim ve her şey iyiydi çok şükür. Bazısı uçağa binme Allah korusun düşük yaparsın dediler. Öyle bir sakınca oluyor mu. Doktorada soramadım. 12 haftalıkken binmiştim ama gene de size sormak istedim.