ense4275 Kızlar 19. Haftadayım sanırım bebegımı hıssetmeye basladım siz hissettiginizde o süre ne kadar oluyordu 30 sanıye mı 2 3 dakıka mı tecrübeli anneler cevaplarsanız sevınırım🤗
burcuozturk ense4275 ben 22 de hissettim ne 2-3 dkkası ☺️☺️ 5-10 saniye enn fazlaa pıt pıt atıyor o kadar
Kumral60 ense4275 sonra kuvvetleniyor canim ama mesela 3 gundur cok az oynadgni hissediyorum her hafta degisio sanirim ters donuo filan uyuyor bende sabirsizlikla bekliyorum