Mine34 40+3oldum sancım yok ve 37 den bu yana hiç kontrole de gitmedim bugün öğlen 2 de randevum var acaba doğuma alırlar mı yoksa daha beklemsm mi gerekiyor çok gerginim ilk gebeliğim
ozgegundogdu1903 Mine34 yani o durumunuza bağlı diye biliyorum suyunuz normal gören doğurmanıza gerek yoksa kısa bi süre daha beklenilenilir bi tanıdığım 41+4 de sancısı hala gelmediği için suniyle doğurmuştu o zamana kadar beklemişlerdi
DerininAnnesi35 Mine34 bu haftadan sonra beklemek çok riskli Bi durum yalnız. İhmal etmeyin. Ve beklemeyin derim
Elifbuyukk Mine34 kız merdiven falan in çık evde yere çömel yerleri sil sıcak suyla duş al bide bi korunmasız ilişki yapıştır Allahın izniyle doğumu tetikler 😄
Umame02 11 adet hurma 3 su bardağı su kaynat bir buçuk bardağa düşene kadar ve iç . Eve tavsiyesi ♥️ Rabbim hayirla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
reyhan2705 Bende aynı durumdayım 40+4 oldum. Denemedigim şey kalmadı ama hiç sancım yok. Pazartesi ye kadar bekleyelim dedi doktorum hala bişey yoksa suni sancı verecekler. Çok korkuyorum artık ve stresliyim
Mine34 reyhan2705 ben bugün gittim kontrole bebişim biraz iriymiş ve çatı darligim varmış büyük ihtimal sezeryan olucam pazartesi gel kesin dedi