ms_annisko_ Anneannemin çocukları ikiz. Teyzem ve Dayım. Teyzemin de ikizleri oldu. İkiz kuzenlerimin de ikizleri oldu. Ama annemde yani kardeşlerim de veya baba tarafımda hiç yok. Acaba bende de olur mu ki ? Eşimin tarafında da ikiz yok. Çok istiyorum
bastet ms_annisko_ ikiz olma olasılığı anneden gelir diye biliyorum, eşinizle bir ilgisi yok sanırım. Yani ihtimal tabii ki var ama kesin bir şey söylenemez olmadan 🤷🏼♀️
Mehtapkz ms_annisko_ cogul gebelik istyrsan canm klomen yada famera kullan. Bunlr cogul gebeligi birazdaha olsun. Sans olarak yukseltebilior cnku yumurta olusumu sagliormus ben bebek olsn die kullanmistim bi ay 3 yumurtm olusmustu doktor bana cogul gebelik olablr demisti igneyi sorarak vurmustu. Yani catlatma ignesini.. sende doktoruna danis istersen
nevzatbaskomser ms_annisko_ Nasıl yani anneanneniz ikiz doğurmuşsa anne tarafınızda ikiz var demektir. Abiniz ikizse anneniz doğurmadı mı, anne tarafından baya baya ikiz var işte yanlış mı anladım
Mine34 ms_annisko_ benim eşimin ikizi var amca çocukları daa ikiz benimki ikiz olmadi 40 haftalık gebeyim 😂
nevzatbaskomser ms_annisko_ olsun teyze tarafı da, abi dediğiniz kişiler de anne tarafından ikiz var diye sayılıyor. Benim annemin halasının çocukları, yani kuzenleri ikiz.ç, sorulunca anne tarafından var diyorum
ms_annisko_ Tripkolikkkiz anne tarafım yazmıyor orada annemde yazıyor. Yani kardeşlerim de ikiz yok anlamında
Shura E kız denemeden bilemezsinnn bak bakalım olcakmı genlerde var anlasılan. İlla annenin dogurmasına gerek yok baktın oldu 😁
Mucize18 ms_annisko_ benimde kayinbederim ikiz görümcemin ikizleri esimin erkek kuzenlerinin çoğu ikiz ama bizde yok . Allah nasip ederse olur böyle burdan kimse birsey söyleyemez ki yaşayıp gorursunuz😊
Aybarsmom_ ms_annisko_ valla canım, eşimin kendisi ikiz. Benim tarafımdan da teyzemin ikizleri var. Ama benimkiler ikiz değil. Hoş tek olduğu halde öyle bı nazlandi ki oğluşum ikiz olsaydı vay benim halime 🤭 Şaka maka sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun da herşeyi basım üstüne 🥰🥰
ABoyAndTwinsBoysMoms @ms_annisko_ ikiz geni anneden geliyor. Benim annem ikiz, anneannemin kardeşi de 2 kere ikiz doğurmuş. Eşimin de annesi ikiz ama 3 erkekler eşimin diğer kardeşlerinde ikiz yok. Eşimin kız kardeşi olsaydı onda ikiz geni olurdu muhtemelen😁 Yani ikiz geni anne tarafından geliyor. Biraz karışık oldu ama. Benim de ilk çocuğum tek. Şimdikiler ikiz. 🥰👶🏻👶🏻
ikizannesi1201 ms_annisko_ benim tek yumurta ikizleri. Ne bildiğim anne tarafımda ne eşim tarafında vardı. Doktor zaten senin anne tarafında varsa sende olur dedi. Anneanneme sordum kimde var diye anneannemin teyzesi ikiz doğurmuş meğer. Annemlerde teyzemlerde anneannemde kimsede ikiz yok ama bana denk geldi :) İmkansızdı benim ikizimin olması ama simdi 17 haftalığız😂O yüzden bence sadece ve sadece nasip
Sisife ms_annisko_ ikizannesi1201 Hatırlanan 100 senelik aile tarihimizdeki ilk tek yumurta ikizlerini ben doğurdum iki buçuk ay önce 😄 çift yumurta da çok çok az var ve onlar da çok yakın değil ve en sonuncusu 32 sene önce. Aklımızın ucundan geçmiyordu ikiz olabileceği. hala inanamıyorum bazen nasılda ikiz doğurduğuma
ikizannesi1201 Sisife hahahah bizde de aynen böyle durum😅Duyan herkes çığlık attı şaşkınlıktan 😂Ben zaten doktor ilk söylediğinde doktora hayır değil diye itiraz edip kabul etmiyordum ikiz olduğunu 🤣🤣 Biz şok yani