Derinin_annesi46 Ben hamile kaldigimdan beri hiç bebeğimle güzel anların hayalini kuramıyorum sanki bebeği doğurduktan sonra ben ölecekmişim gibi hissediyorum içimde değişik bir his var çok korkuyorum eşime anlatıyorum saçma sapan şeyler düşünme diyip kesip atiyo kimseyede diyemiyorum üzülürler diye bunları düşünmekten uyuyamıyorum ilk hamilelik olduğu için mi böyle düşünceler oluyo
anneolmakzoramagulusuyeter_ Derinin_annesi46 daha önce böyle bir olaya den geldin mi çok etkilenmiş olabilirsin film yada dizi de olabilr
anneolmakzoramagulusuyeter_ Derinin_annesi46 mesela bazen bende kendimi kaptiriyorum dur serap çok sevinme diyorum kendime çok kaptırma her an herşey olabilir diye veren de Allah alanda her zaman şükrederek rahatlıyorum
Narinsuu Derinin_annesi46 o normal bişey hamile kadınların çoğunda bu korku var zaten. Benm ekstra korkularım bile var oooo😅 Allah ne dediyse o olur hiç üzülmeyin bı kaç haftaya bebeğiniz kucağınzda bu yorumunuzu okuyup güleceksnz
Fuhen Derinin_annesi46 ilkinde bana da olmuştu öyle şeyler içinizi ferah tutun aklınıza öyle şeyler geldiğinde şundan emin olun ki Rabb’im herşeyin en hayırlı olanını biliyor ve hayırlısını veriyor hemen açıp inşirah suresini falan okuyun Rabb’im içinize inşirah ferahlığı versin 🥰
Derinin_annesi46 anneolmakzoramagulusuyeter_ hiç denk gelmedim ama ne zaman biseylerin iyi gitmesini istesem hep kötü seyler oluyor böyle şeyler çok yaşadığım için yine kötü bir şey olacak gibi hissediyorum
anneolmakzoramagulusuyeter_ Derinin_annesi46 evrene kötü enerji yollama güzel enerji yolla güzel olsun herşey bol bol dua et negatif olursan negatif şeyleri çekersin
Derinin_annesi46 anneolmakzoramagulusuyeter_ teşekkür ederim elimden geldiğince pozitif olmaya çalışırım
Derinin_annesi46 Fuhen sagolun çok teşekkür ederim içim ferahlattınız bu uygulamasa inanın ki düşüne düşüne deli olurdum
Efnansena Derinin_annesi46 başta bende hep böyle düşündüm canm ama sonra bu korkuyu atlatmam gerektiğini ve iyi şeyler düşünmem.gerektiğini düşündüm ve uyguladım.bence sende öyle yap. Bebeginle hep güzel.anilarin olacak inşallah Rabbım hayırlısını nasip.etsin ki zaten hamile bir kadın hep böyle psikolojide olur bazen ben daha kötü şeyler bile düşünüyorum sonra düşündüğümün çok.sacma birsey olduğunu anlayınca kendime geliyorum oyizden hep. Olumlu şeyler düşün canm
Betulaa Bu hamilelikte çok yaygın birşey olacak da içime doğuyor gibi düşünmeyin, çoğu hamile de bu tür korkular oluyor ama insanlar dillendirmiyor . Yaygın birşey yani merak etmeyin Allahın izniyle bir şey olmaz 😊
Mine34 Derinin_annesi46 benim de her gece gözümün önünden merdivenden bebişi dusurecegim geçiyor bizim apartmanın merdivenleri biraz değişik birden takılıp dusecekmisim hissi geliyor Allah korusun
Derinin_annesi46 @“Mucize18”#p27058491 Allah hepimize hayırlı olanı versin tabi . Bu hamilelikte inan ki insanin aklı duruyor tabiri caizse mantıksız şeyler düşünüyoruz