Mümkünse bir tansiyon aleti edinin. Endişelendiğinizde eşinize söylersiniz getiriverir. Siz kalkıp almayın çünkü ani hareketler tansiyonu değiştirir, doğru sonuç alamazsınız. Haftada bir bile olsa sabah bir akşam bir ölçüm yaparsınız. Benim doktorum önerdi. Zaten eşim için daha yeni Omron Basic 2 almıştık. Eğer çok düşük ya da çok yüksek değilse sorun olacağını sanmıyorum. Susuz kalmayın, kanınız çok yoğunlaşmasın bir de…
Bende de hamilelikle birlikte sağ kulağımda nabzımı duyma başladı. Odada yalnızken, sessizken falan birden nabzımı dinlediğimi fark ediyorum. Daha neler göreceğiz bakalım.