Eda6 Kızlar 32+6 olduk 3-4 gündür aşırı mide bulantısı, baş dönmesi, nefes darlığı ve bayılma hissi yaşıyorum. Nedendir normal midir birkaç gün sonra kontrolüm var beklemeden gitmeli miyim
Ozgeugi Eda6 Tansiyonla ilgili bir sorun olabilir mi? Ya da grip gibi bie hastalık durumu bendede birkac kez oldu birinde hasta oldum birinde de tansiyonum düşmüştü ama çok zorluyorsa ertleme doktora git hemen herkeste farklı sebep ve sonuç olabilir iyi düşün vücut yorgunluğu da olabilir ama erkenden doktora gözükmekte fayda var tabiki
gulserenkacar Eda6 bende de 2 gündür aynı şikayet vardı ama geçti deprem bölgesindeyim hava şartları kötü ve birden çok sıcak ve çok soğuk oluyor ben ona bağladım şimdi iyiyim çok şükür hastaneye gidemedim
637836mrv Tansiyonuna bak mutlaka bulanık görmede var mı preeklemsi açısından acile başvurmalısın için rahat eder
Ozgeugi Eda6 O zaman beklemeden doktorunuzla görüşün bence, bebişi de erken görmüş olursun hem içinde rahat eder.