Kesinlikle yaptırın. Bende Allahtan gelene razıyım ve asla aldırmam bebeğimi. İlk gebeliğimde 21. Haftada detaylıya girdim ve doktor aldırmamızı önerdi engelli olduğunu barsaklarının olusmadığını söyledi. Biz kabul etmedik 1 hafta sonra bebeğimi kaybettim kendiliğinden uçtu gitti. Yani ben usg ye girmeseydim kendimi suçlayıp neden niçin diye soracaktım. Bence yanlış düşünüyorsunuz, Allahtan geliyor başımızın üstüne fakat önlem alınması, hazırlıklı olmak vs lazım..Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlat versin. Amin