Kızlar 39+5 de kontrolüm vardı 3 cm açıklığım varmış ve bebeğimin biraz suyu azalmış doktorum riske atmayalım yatış yapalım dedi hemen eve gittik 2 yaşındaki oğlumu kayınvalideme teslim ettik sonra eşimle yatış öncesi güzel bir yemek yedik ve 2 de yatışım yapıldı hemen suni sancı verdiler ve 5.30 da doğum yaptım Rabbim herkese güzel doğumlar nasip etsin inşallah 🌸