Selisce sen oyle söyleyenlere hic aldırış etme canım senin cocugunu senden iyi düşünen kimse olamaz. Bazı bebekler anne ne yerse yesin alabilecegi kadar kilo alıyor. Ben de artık yemek yemekten yumurta yemekten süt icmekten bıkmış durumdayim. Hamileyken biseyler yemekten tiksinecegim aklima gelmezdi. 34. Haftada 2330 gramdi. Doktor normal dedi ama yedigime gore daha fazla olmasi lazim ama almayınca almıyor. Sen hic sikma canini sağlıklı olsun dogunca alir annesi 💜