ceronika Selam kızlar, 14+3 haftalık hamileyim. Yüzüm, boynum, sırtım, göğsüm… Her tarafım sivilce doldu. Yaşayan var mı bu durumu? Âdet olamıyoruz diye mi oluyor acaba yoksa başka sebebi var mı?
Feyzanr41 ceronika bendede var 13 haftalık suan sureklı cıkıyor sonra gecıyor bu surecte vucut dengesı alt ust oluyor normal sanırm hıc burnum kanamazken burun kanaması bıle yasadım