Önceki postumu okuyan bilir ağrım kasılmalarım çok oluyor diye, daha doğrusu hiç geçmiyor. Neyse bugün bide sebepsiz yere birsuru istifra edince akşam acile gittim nst de az az sancılar çıktı eğer ağrın geçmezse bu sancılar açıklık yapar dedi erken doğum olur o yüzden progestan veriyorum dedi . Böyle durum yaşayan oldu mu kızlar tecrübelerinizi yazar mısınız …