Kızlar bebek arabasında iki seçenek arasında kaldım. Kullananlar veya bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Bagi neo mu yoksa Prego mios mu ? Ben Bagi Neo’nu hem tasarım hem pratiklik hemde konfor olarak daha çok beğendim. Pregoyu ise daha hantal buldum fakat eşimde sapının çift yönlü kullanımı olması nedeni ile onu tercih etti. Ana kucağına bakıp karşılaştırdığımda baginin içi daha yumuşaktı ve yine bagiyi kapatırken daha muntazam bir şekilde çok güzel kapanıp dik bir şekilde duruyordu. Özellikle bebek arabası kapalıyken sürükleyerek taşıyabilmemde beni çok cezbetti. Prego ise asla öyle değildi; ana kucağının içi kesininlikle daha sertti ve baginin pratikliğine kıyasla daha zahmetliydi. Kullanan arkadaşlarım var mı ? Görüşleriniz nedir, bebekleriniz bebek arabalarını seviyorlar mı ? Aynı zamanda Kendimde de çok minyon biriyim ve baginin minyonluğunu kendime daha çok yakıştırdım. Biraz göze de hitap etsin istiyorum fakat kullanımı nasıl bilemiyorum. Fikrinizi almak isterim