Nidanurr Bizde tüm evi boyattik ama birkac gün evde kalmadık, arastırdım ilk 24 saat boyanın zararlı maddelerinin çıkması için yeyerliymiş sonrasındaki koku zamanla çıkıyor. Peteklerin üzerine su koy ve içine limon dilimle birde soğanı 4 e bölüp kaseyle odaya koy kokuyu aliyor ben öyle yaptım baya farketti