Kızlar 2.5 yıllık evliyim.Evliliğim ilk ayında hamile kaldım sürpriz gebelikti 4.5 haftalıkken evde test yaparak öğrendim daha sonra sağlık ocağında verdim Beta değerim 2 katına çıkıyordu doktor gittim düşük tehliken var 3 ay cinsel ilişki yasak dedi Protestan verdi sürekli kahverengi lekem geliyordu. 5 haftada yoğun kanamam oldu acil gittik düşük tehliken ilerlemiş sürekli yatacaksin dedi Protestan tozu artırdı daha sonra 7 haftalık gittik kalp atışı duyduk heyecanli bebek dedi .Ama lekem hiç kesilmedi sürekli devam etti 12 haftalık gittim 8 haftada bebek gelisimi kalp Durmuş 3.5 hafta ölü bebek gezmiştim. Kürtaj oldum direk 1.5 sene geçti üzerinden sonra istemiyorduk bu ay korunmayı bıraktık yumurtalama dönem sürekli ilişkiye girdik 5 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı en son regl tarihim 2 Mart düzenli regl olan birisiyim bugün adet 2 gün gecikti bel ağrım göğüs ağrısı var karnım çok ağrıyor regl belirtim var bu ay olmadım sanırım siz Kürtaj olduktan sonra ne kadar sürede hamile kaldınız .🤍