Mclke27
Bebeğim 4 aylık , 0-1,0-3 ve 1-3 ay olarak karışık takım hastane çıkışı be tulum aldım
15 adet kıyafetimiz vardı
Yıka kurut ütüle inanın anca yetiyor
Kusuyor , emerken ıslatıyor yeri geliyor tuvaleti çıkıyor
İyi Bebek büyüyor diye birşey almayalım ben bu zihniyeti anlamıyorum . Yada 1-2 tane hastane çıkışı aldım yetti diyenlere şaşırıyorum
Evet çok almayın ama azda almayın yeteri kadar alın
Birde kimseyi dinlemeyin her bebek bir değil benim bebeğim mesela iri değildi aldığım herşeyi uzun süre kullandık