Merhbalar ayni sorun bndede var 1 haftadir . Yarin tam 37 haftalik oluyorz prensesimle. Kontrolumuz var icime doguyor ki sezeryana alicaklar gbi geliyor. Bel agrsiyla brlikte sancilarmla oluyor bazen . Hayrlsi olsn hepimz icin sag salim kavusalim yavrularimiza