Kızlar alerji ile başım belada o kadar çok hapşırıyorum ki ard arda artık altıma kaçıracak duruma geliyorum sürekli burnum tıkalı nefes almakta çok zorlanıyorum üstüne bir de burun akıntısı var çok şiddetli yaşıyorum hamileliğimden beri artık yüzüm kıpkırmızı oldu silinmekten hapşırmaktan benim gibi olanlar var mı nasıl başa çıkıyorsunuz ve ben bebeğe zarar vermesinden korkuyorum çok şiddetli ard arda hapşırıyorum acaba bu hamileliğin sonlarında erken doğum tehlikesi oluşturur mu çünkü kasıklarım ağrıyor çok konuştum ve inanın çok dertliyim bana bi öneri verin lütfen normalde ilaç kullanıyordum hep ama şuan onu da malum içemiyorum içinizde böyle olan var mı