BusraMece malesef günah sağlık açısından bir problem var ise dinen baglatilmasinda sakınca yok korunma yontemini bile kadına değil tamamen erkeğe bırakılıyor dini olarak bunu çok araştırmıştım ki bizim toplumun erkeklerinde afedersinis uçkur meraklisi anlatamiyorsunuzda ki buna yıllar öncesinden babamdan dahil annemin 6 çocuğu var en büyükleri benim annem son çocukta sıkıntılı geçirmiş doğumu eğer bir kere daha hamile kalırsa kendisinin öleceği söylenmiş hatta o doktorla çalışmıştım hiçbir hastane annemi o halde kabul etmemiş zor bela bir doktor kabul etti sezeryan yapmış baya kötü olmuş direk tiplerini bağlama kararını vermiş doktor daha sezeryan başlamadan annem onay vermiş ama babamın sıkıntı cikaricagini söylemiş onunda imzası olmadan bu işlem olmuyor diye doktor kendi götürmüş kağıdı babama direk imzala demiş babamda klasik erkek horozlanmis sen Allah’ın işine ne karisiyon lafları etmiş doktorda güzelce azarlayip senin uckurun uğruna bu kadın ölsün mü demiş imzalatmis doktorla yıllar sonra çalıştığım hastanede karşılaşmıştık annemi filan görünce hatırladı o zamanda anlatırdı derdi beni her gördüğünde bune ya adam kıt kafa kendi sevdasına kadını öldürecek diye 😂
Yani malesef dini açıdan sağlık açısından problem var ise izin var diğer türlü günah ailemde imam hoca filanda var kendimde büyük hocalari arayıp vs araştırdım ve gerçekten çok saçma bir hanımefendi güzel yorum yapmış o kadar doğurup bakmakta zorluk cekilcegine en güzeli ama işte