Kubra-D Kızlar şuanda 35+5 teyim bugün kontrolüm vardı bebek doğum pozisyonuna geçmiş doktorumda 37. Haftamın sonuna doğru muayeneye çağırdı alttan muayene edicem dedi.. Gerildim açıkçası. Yaşayanlardan tecrübelerini duymak istiyorum ağrılı oluyomu ve sonrasında kanama vs meydana gelen oldumu?
Rabiaaltn Kubra-D canım korkma valla bende bugün oldum inanki burda yazılalanları okuduğum için korka korka gitmiştim gerçekten saniyelik birsey 20 sn bile sürmedi suan mi lekenme yada kanama vs bişe olmadı korkmayın yeter kasmayın kendinizi
1234567890asd Kubra-D bu sorunun cevabını 14.00 dan sonra cevap vereyim çünkü 13.30 da çatı muayenesi olacağım 😂
Angelmom_ Kubra-D suan yatan birisi olarak saat basi gelip çatıma bakıyorlar kasmiyorum ama ister istemez aciyor ama 10-20 saniyleik bisey
symag Angelmom_ bende aynısını yaşadım .tam doğumda erkek doktordu. O an erkek olduğunu unuttum . Elleri büyüktür diye onu düşünmüştüm.
symag Kubra-D doğuma kadar hiç böyle birşey yaşamamıştım. Aniden suyum geldi hastahaneye gittik ilk alttan muayene ettiler. Korkulacak birşey değilmiş aslında. Kendini kasıp geri çekmezsen çabuk biter. Pozitif düşün
Kubra-D Hepinizden tek tek Allah razı olsun ❤️ çatı muayenesnden ne kadar sonra doğum yaptınz peki. Yada henüz doğum yapmamş olanlar, sizlere normal doğum için bişey söylendmi? İlk gebeliğim hiçbişy blmiyorm sorularımı mazur görün ☺️
Anneadayi23 Kubra-D henüz açılman yok ama bu normaldir sancıyla beraber açılman olur dedi. Doğumun başlamasını bekliyoruz.
Kubra-D Yagmurcmn 37+6daym bugün oldm çatı muayenesinden sonra lekelnme olur dedi doktor muayeneden çıktk nst. Ye girdm normal çıktı ama açılma başlamş ve sanırım o sümüksü olan nişan geldi bnden.. Adet sancısı gibi kasıklarımda ve belimde ağrı var 😔😔
Anneadayi23 Kubra-D ben geçen gün oldum çok az acıdı. Doktor fazla jel kullandım dedi ve nazik davrandı. Bana odaklanma başka şeyler düşün dedi. Kanamam olmadı. Herkesin tecrübesi kendinedir. Stres yapmamaya çalışın. Her şey bebişlerimiz için❤️
Beyza44 Kubra-D kendini ne kadar serbest bırakırsan o kadar kısa ve acısız geçiyor zaten öyle dklar süren bi olay değil sonrasında bende kanama olmamıştı