Glbnn2 sırt üstü yatmak rahime giden kan akışını azaltıyor. Oda bebeğe gelişim geriliği yapıyor ilerleyen zamanlarda. Annenin de omurgasina zarar veriyor. Bende sırt üstü yatmayı seviyordum o yüzden araştırdım biraz o yüzden dikkat etmek gerekiyor. Belki ondan da olabilir kan akışı etkiler belkide. Enfeksiyon da olabilir onada dikkat etmek lazım doktoruna sorsan daha net cevap verir ben tam bilemem tabi