323832 35+6 da doğum yaptim ama bebeğimde kan şekeri düşüklüğü olunca kuveze aldılar başka bir sorunumuz yok düzelir mi aynı durumda olanlar ve bu durumu yaşamış olanlar yorum yapabilir mi acaba şimdiden teşekkürler