Kmlc bakalım daha önce ilk haftalarda haftalık kontroller olmuştu ilk kez aylık kontrolüm olacak . 12. Haftada gel demişti bende 12. Haftanın son gününe almıştım randevu. Bu haftalar ikili test haftalarıymış muhtemelen isteyecek bakalım nasıl olacak? İnşAllah sonuçlar istediğimiz gibi olur sağlıkla alırız bebişlerimizi kucaklarımıza☺️