Pazartesi günü nst de sancı çıktı.Doktorum git az yürü,banyonu yap sancın sıklasinca gel dedi simdi yatırsam suni sancı ile olur gerek yok dedi ben de istemiyorum dedim (diger oğlumda da suni sancı ile doğum yapmıştım.Bunda sancı var en azından..orda beklemek,ailemi kapıda saatlerce bekletmek istemediğim için bir de lagma yaptıkları icin istemiyorum.) 1,2saate en gec geceye doğurursun böyle olursa dedi.Eve geldim, her işimi gördüm çantamı aldım arabaya koydum.8kat merdiven in, çık. Yürü, duş al,hurma ye baya bir sey yaptım baktım sancı sıklasmadı gitmedim hastaneye.Dun dr kontrolune gittim doktor bugün dogurman lazımdı 40. Hafta doldu dedi.1hafta daha bekleyelim sancın,kanaman olursa gel yoksa 6nisanda yatış yapalım suni sancı ile doğum gerceklesir dedi. O kadar harekete, yürümeme rağmen Sancı var ama düzensiz 2cm açıklık var.Doguracak gibi değilim hic. Gece uykudan uyandırıyor kıvranıyorum hâlâ yok😅sabirsizlaniyorum.Her gören doğurmadin mi sen hâlâ dedikce sinirlerim bozuldu bir an önce doguraydim hayırlısıyla 🙈