Esin3641 Göğüslerim hasaslaştı uçları sızlıyor dokunamıyorum kasık ağrısı var bazen pıt pıt atmalar oluyor bu gün çok fazla ağrım oldu ağrıdan sonra uyuya kalmışım akıntım oluyor progestan diye düşünüyorum sizde belirtilerinizi paylaşın birlikte bekleyelim
pembemor25 Esin3641 kendinizde hiç belirti aramayın bence unutun gitsin hiç belli olmaz iğnenin etkisi geçince adet olmazsanız öğrenirsiniz zaten biraz sabredin stres düşünmek sizi kötü yönde etkiler aynı şeyleri kendim yaşadığım için biliyorum 😍
Asel5234 Esin3641 benim bugun aşılama yaptıralı 5. Günüm ilk gün ve sonraki gün yanıi salı günü kasık agrım oldu onun dısında oturup kalkarken bi sol tarafımda agrı hissettim sonrasında geçti dün ve bügünde suratımda ensemde boynumda sivilceler çıkmaya başladı belirtimidir bilmiyorum ama güzel sonuçlar alırız inşallah 🤲🏻💜💜
bubuiledudu Esin3641 ben de salı günü asilama oldum ilk gün ağrı oldu sadece sonra da bir daha birseyim yok hic bir belirti yok akintim da öyle normal zamanlardaki gibi ıslak değil de çamaşırını kuru beyaz olarak görüyorum geldiğini ıslaklığı hissetmiyorum.
Esin3641 pembemor25 teşekkürler ama aramıyorum olanlar yani hissettiklerim iğnenin etkisi zaten bu kadar kısa sürede belirti olmaz
Esin3641 Asel5234 benim akıntım çok fazla oluyor sanki altına işemiş gibiyim sürekli çamaşır değiştiriyorum
Asel5234 Esin3641 Ya benim aşılama yaptırırken o gün akıntı şeklinde sıvı geldi yani doktorda muane sedyesindeyken geldi doktor akar normal dedi ama eve gelincede akmaya başladı o normalmiydi bilmiyorum 15 dk anca yatırdılar hastanede aşılama sonrası ama o sadece ilk gün oldu akma filan kasık agrısı ertesi günde oldu ama şuan çok fazla birşey yok akıntı filan yok yani
Esin3641 Asel5234 benimde almıştı işlem sırasında ertesi gün aşırı akıntım başladı altıma işemiş gibi
Esin3641 bubuiledudu valla bilmiyorum gügus ucum cok acıyor akıntım çok ama sanırım progestandan dolayı sanırım bana sabah 1gece 2 ondan akıntım sanırım ama baya ıslanıyorum
Esin3641 Valla iğnenin etkisi geçip geçmediğini kontrol için dün yaptım gebelik testi ikitane koyu çizgi çıktı şimdi çok silik çıktı bir pazartesi ne iğnenin etkisi geçer gibi bakalım hayırlısı