SilaTR https://www.hizliresim.com/itx43y3 https://www.hizliresim.com/7s054z1 Yeşil olan 10 lu takım penye battaniyesi de var Tulumlu olaninda nohut battaniyeyle renklerini uydurdum Bu ikisinden hangisini sizce hemsireye versem güzel olur?
EymeninAnnesi__ SilaTR bence yeşilli daha hoşuma gitti rengi felan digerinide üzerini kirlettiği zaman giydirirsin ikiside çok güzeller 🥰🥰
Kalbiimde2can Ikiside cok güzel güle güle giysin insallah 🥰 ama ben yeni dogan bebislere tulum cok yakistiriyorum ya ben olsam tulumlu seti verirdim ama yinede siz bilirsiniz ☺️
SilaTR Kalbiimde2can teşekkür ederim canım bende tulumu yenidoganlara çok yakıştırıyorum o yüzden böyle kombinledim peki penye battaniye ye gerek olur mu direk nohut battaniyeyle de olur mu
Kalbiimde2can SilaTR dogumun nezaman? Bence olur neden olmasin ki o nohut battaniyeyi tam bilmiyorum hic kullanmadim kalinmi? Resimde pek anlayamadim🙈
SilaTR Kalbiimde2can polar eşofmanlar oluyor ya hani o kalınlıkta ve yumusaklikta oluyor😊 kismetse salı günü sezeryan olacak😌
Kalbiimde2can SilaTR olur bence canim ohh yumusaciik hem 🥰 ayy az kalmis rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah bebisinizi 🤲🏻❤️🧿
SilaTR Kalbiimde2can evet artik gunleri sayiyorum korku heyecanin yerini aldi 😁 amin canım inşallah çok teşekkür ederim 🤗🥰
Kalbiimde2can SilaTR güzel seyler düsün canim bebegini kucagina aldigini düsün onu koynuna alip sarip sarmaladigini düsün hep korku geldikce güzel yönlerini düsün❤️🥰
Sunactn35 Hemşireye önce süslü yada daha özenli buldugmhz hastane cıkısını vermeyin falan diyolar öylemi yapalım sizce ? Sonra değiştiryomusz bizz mesela eşim kartal yuvasında. Hastaene cıkısı almıss çok şekerr onu sonradna bizmi gitdirelim
SilaTR Sunactn35 bu ikisinin haricinde fotoğraf çekimi için pijamamla uygun olan bir takım daha ayırdım onu hemsireye vermicem canım resim çekimi olacaksa hemsireye başka bir takım verirsin