Mrlbrk devlette yaptırmayın çünkü sıra oluyo tedirginlik oluyor ve sonuç yüksekse bile düşük çıkıyo . Sonra eşler strese giriyor. Benim eşim de öyle olduk çok şaşırdık hatta başka şeylerden de şüphelendik sonra bide özelde yaptırdı sperm o kadar yüksekti ki sonuç çok şükür özelde yaptırdığımız doğru çıktı Stres çok etkiliyor bu tahlil durumunu kıyın paraya özelde yaptırın naçizane fikrim