Burcuatesaksu Merhabalar bi sorum olacak. Hamileliğimin 19. Haftasındayım rahim kısmımda ve bi tık üstünde bazen hareketlenmeler hissediyorum bebeğimin hareketleri olabilir mi yoksa daha erken mi hissetmek için :)
anapanda12 Burcuatesaksu erken mi? Hiç de bile en keyifli haftalar şuan 23teyim deli oluyorum vurdukça acıyı 🤦🏻♀️ 38e ne oluruz Allah bilir 😅
Burcuatesaksu anapanda12 ahahaha 😅 ben acı hissetmiyorum ama sadece hareketlenmeyi hissediyorum ileride acı mı veriyo😳😳
Sere anapanda12 yeri daraldığı için çok hareket edemiyor o haftalarda. O hareketlerin tadını çıkarın sonra çok özleniyor 💕
Kalbiimde2can Burcuatesaksu rica ederim canimm cok güzel bir döneme girdin bebisini hissediyorsun🥰 benim ikinci hamileligim ilkindede hic öyle aci cekecek kadar tekmelemedi yavrucagim bu daha hareketli ilk oglumdan bakalim 🤣 kimisi gece uykusundan bile kalkiyormus tekmelerden onlari bende yasamadim uslu bebekti🤣😂
Burcuatesaksu Kalbiimde2can ahahaha çok değişik güzel bisey yaa ilk defa yaşıyorum Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰 çok teşekkür ederim ❤️🙏🏻
Ruhsar35 Bende 19 haftalığım ve hareketlerini tekmelerini hissediyorum canım hatta gözle görülüyor hareketleri resmen mucize🙈🌸🙏🏻