EdanurKaraman 22 haftalik iken gitim dktorum suyun sınırda yukselise geçmiş dedi. Önce beni detaylıya yonlendirdi çok şükür bebek gayet iyiydi. Şekerden şüphelendik şeker yüklemesi testi oldum ve şekerin yukselmesinin sebebini suya bagladi. Suyum şeker yüzünden yükselmiş. 15 gündür diyet yapıyorum. Şekerim düzene girdi. Bugun bide devlet hastanesinde polikinlkkte muayene olim dedim. Sansima asistan değil doktor baktı suyun normal dedi. Artık nasıl oldu bilmiyorum. Sanirim beslenme ile alakalı düzeliyor.