kardelennn1 Kızlar en son 23 şubatta adet oldum ve ilk defa bu kadar gecikti bel ve sırt ağrısı uyuma isteği sürekli yemek yeme isteği göğüs uclarında acı var dokunduğum da bazen şeffaf bazen de beyaz akıntı geliyor ve kokusu beni çok rahatsız ediyor ne yapsam
Busemom_3 kardelennn1 40 gün geçmiş nerdeyse varsa testtede tahlilde de çıkar şunu da söylemeden edemem sabriniz harika maşallah günüm geçmeden test yapmistim ben hep dayanamam 10 gün geçse kafayı yersin herhalde duramazdim test yapmadan 😊
Elisa46 kardelennn1 bence daha fazla beklemenize gerek yok yapın sonucu da yazın buraya merak ettik 🥰
kardelennn1 femme öyle ağrım yoktu o yazdıklarım ve arada ¾ saniyelik rahime sızı giriyordu adet olurum diye düşündüm sevinmek istemedim ama artık meraktan ölüyorum
kardelennn1 Seherfurkan2780 ilaç kullanmıyorum da eşimle çocuk gibi oyunlar oynuyoruz dikkat ediyorum ama bilerek bazı şeyler yapılsa daha doğru olsa gerek
femme kardelennn1 zaten genel de Olarak hamilelik ile adet belirtileri hemen hemen aynı ayırt edilmiyor 7 ile 10 gün arasında yapsaydınız belli olurdu. Siz bi test yapin