Guneskemikseda Kızım için 0-3 ve 0-6 aylık toplam 25 kadar kıyafet almışım sizce biraz abartılı mı oldu görünce dayanamayıp alıyorum 😁🤭
Mucize18 Guneskemikseda ayları dikkat ederek aldinsa iyidir . Ama çabuk büyüyorlar ben oyuzden dogduktan sonra gelisimine gore alacagim
Hizligonzales Guneskemikseda normal ben 0-3 ve 3-6 dan takim zibin ve tulum olarak5ser 6sar tane falan almistim yani zibinlari da katarsak toplam 30 35 tane falandi