Kyaa1204 Molfix pure soft mu yoksa mavi paketmi arasındaki fark ne bez olarak molfix almak istiyorum sizceee
guzelanne01_ Kyaa1204 kızımda prima kullandım hiç sevmedim hem kokuyor hemde pişik yaptı ve sızma yaptı bizde,Molfix aldım çok memnun kaldım Yine Allah izin verirse Molfix alacam
anapanda12 Kyaa1204 bim bezi ve sleepy yada baby ne alacağım sanırım ama hangisi olur bilmiyorum şimdilik
guzelanne01_ Kyaa1204 2011 de aldım canım tek paket şansım vardı ozaman🦦27 haftalığım şuan Şimdi almadım daha ama herşeyin klasiğinden yanayım
Kyaa1204 guzelanne01_ pure soft olanı biraz daha yumuşakmış heralde tam olarak aralarındaki fark ne anlıyamadım tek anladığım fiyat farkı😅
guzelanne01_ Kyaa1204 canım denersin ozaman bende öyle yapacam Allahım İzin verirse doğurursam klasiği alırım ,Softunuda denerim ama molfixden şaşmam🤷🏻♀️
Kyaa1204 anapanda12 bende sleepy ve molfix arasında kaldım molfixten daha olumlu yorumlar aldığım için ona yöneldim🤔
anapanda12 Kyaa1204 ben 3.5 sene önce sleepy kullandım çok iyiydi ama her bebek aynı değil ve popişler hassas her bezi kaldırmıyor zarar etmek bez stoklama yerine deneye yanıla bulucaz inşallah