Ya ben doktora yazacak mısınız tekrar prilam dedim, bu haftadan sonra gebelik bulantısı olmaz, gerek yok dedi. Bulantın olursa sabah zencefil bal su yap iç dedi. Zaten azalmıştı benim, tamamen bıraktım.
Uzun süre kullananlar da olmuş, problem de olmamış. Hatta kendi doktorum gece kesmezse gündüz de kullanabilirsin demişti. (Kendi doktorum dediğim bebeklikten beri tanıdığım, güvendiğim, beni bilen dahiliye doktoru) dediğim gibi benim azaldığı için kullanmamayı tercih ettim.