Anonim01 Kızlar kaçıncı haftada başladınız acaba ? 35. Haftadayım hazırlayayım mı ben de erken değil demi ?
ceylan_cakirr01 Anonim01 hazırla geç bile kalmışsın. Çünkü son haftalar ağırlaşınca zor oluyor. Benim erkrn doğum riski vardı 29 da hazırladım. Henüz çantayı kapatmadım eksik olursa tamamlıyorum
Fadimegll321 Anonim01 hazırla canım 34 de hazırdı benim şuan hazır her an her şey olabilir şimdi 37+5 iz gelecek gibi 😅